Special thanks - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Koen Knobbe - WaarBenJij.nu Special thanks - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Koen Knobbe - WaarBenJij.nu

Special thanks

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

24 Augustus 2015 | Thailand, Bangkok

Even een bedankje aan de vrienden thuis voor het geven van de reisgids van de Lonely Planet. Hij is al zoveel gebruikt, zo ziet hij er jammer genoeg ook uit. Zelfs mijn gewoonte om altijd een hoesje om een boek te doen als ik hem ergens mee naartoe neem mocht niet baten. Maar dat hoort erbij he? Niet alleen ik gebruik het boek, hoeveel mensen al wel niet hebben gevraagd om even een kijkje te nemen in hét boek....

En hoe verbaasd ze zijn als ik ze dan uit het hoofd weet te vertellen op welke pagina ze moeten zijn, ja mensen, het boek wordt gebruikt.

Niet alleen voor alle kaarten die er in zitten, of alle tips qua eten, trips, en slaapplekken (per stad of eiland) maar ook voor de vele verhalen over cultuur, to do's (and not to do's) en als laatste bladzijdes vol met standaard zinnen en woorden, met niet alleen hoe je het schrijft maar ook hoe je het zegt (wat nogal een verschil met zich meebrengt).

Dus daarvoor, bedankt!

Nu maar hopen dat diezelfde vrienden ook de moeite nemen om de verslagen te lezen ;)

ONE LAST TIP voor de mensen die naar Thailand komen.
(waarschijnlijk) Vanwege de situatie in Bangkok een week geleden is de wisselkoers nu heel gunstig, ik weet niet hoe lang het zo blijft, maar je zou nu geld kunnen bestellen voor de trip. Je krijgt nu ongeveer 15% meer voor je euro dan normaal.

  • 24 Augustus 2015 - 17:51

    Anneke :

    Koen,
    eindelijk lees ik je verslagen. Dat ligt niet aan jou maar ik had problemen om in te loggen. Nu heeft je vader gelukkig de mail doorgestuurd. Als ik je verhalen lees krijg ik al helemaal de kriebels om ook al die leuke dingen te gaan doen. Prachtig, schrijf vooral veel van deze verhalen. Veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 11978

Voorgaande reizen:

31 Juli 2015 - 31 December 2015

Thailand

Landen bezocht: